Apa kata Jaguh Bina Badan Datuk Malek Noor


14 Mac 2018
Tawakal Hospital


Sebelum ni beliau tak berapa yakin, yelah..tea je kot.. 

Tapi bila dah cuba, dan alami sendiri perbezaan yang ketara, keyakinan
beliau

Hampir 3 tahun baru Dato Malik Nor
mempercayainya

JAGUH BINA BADAN MALAYSIA, DATUK MALEK NOOR 
yakin terhadap TEA AJAIB ini sangat tinggi.
.
Hari ini Allah izinkan beliau dapat manfaat mengawal kadar gula dalam darah stabil 5.1 mmol.
Amat bersyukur ditemukan dengan produk yang beliau mencari selama ini .

Bila konsisten terus jatuh cinta
Bak kata orang tak kenal maka tak cinta
Bila kenal terus hati berbunga-bunga teruja


Testimoni Colostrum nano centa plus

 



Sis n broo, ini bukan produk sampah.
Ini produk yang mampu beri nafas baru pada mereka yang memerlukan.
Dengan izin Allah.

Alhamdulillah asbab ikhtiar dengan GCTEA dan atas nasihat doktor, ada yang dah tak perlu suntikan insulin yang menyakitkan.
Ada yang dah tak perlu berpuluh jenis ubat.
Ada yang dah boleh beraktiviti macam biasa.
.
100% semulajadi.
6 herba terpilih dari 5 benua.
Pilihan terbaik bagi anda yang hanya inginkan yang terbaik dalam hidup


Ramai yang tanya saya, kenapa CIK LYNN bersungguh-sungguh sharing tentang GC TEA ni,
 jawapannya

 ↴

Sebab kesian tengok orang kencing manis makan ubat & insulin bertahun-tahun sampai ada yang nak termuntah, 
jadi letih, mengantuk, dan nak makan apa pun kena pantang teruk-teruk
Nak kurangkan org kena potong jari dan kaki
Nak bantu orang yang mula nak buta akibat kencing manis untuk terangkan semula mata dia 
(mcm tak masuk akal, tapi tak mustahil sebab ramai yang minum GC TEA urat saraf mata baik semula)
Nak bantu pulihkan masalah kaki dok kebas menyucuk.
Kesian sebab tau kata sakit sampai nak berjalan pun susah.
.
Paling penting nak tolong rawat masalah ini walaupun orang kata tak dak  dah penawar 
tapi percayalah 
HANYA MATI YANG TIADA PENAWAR

 kerana ramai yang dah dapat bacaan normal dan kekal bacaan tu walaupun tak pantang makan dengan Asbab GC TEA
.
Apa Keistimewaan GC TEA berbanding Herba Lain?

Membantu menurunkan Bacaan Gula Seawal 3 Hari jika diamalkan dan ikut aturan yang diberikan

100% semulajadi dengan gabungan 6 jenis daun
Ada No Rujukan KKM [KKM - 120514/05/093]
HALAL JAKIM
Insurans Liability RM3Juta
1 sachet boleh diminum 3 kali dalam masa sehari
1 Kotak untuk Kegunaan 60 Hari
Sangat Sedap dan tidak perlu tambah Gula/Lemon


WhatsApp Cik Lynn terus untuk lebih info GCTEA

KLIK LINK >


KESIHATAN LEBIH BERHARGA DARI KEMEWAHAN

Comments

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Sembang Santai
#gctea
#colostrumnanocentaplus
#suhoorcerealgranola
#clenztox
#peetayaskincare
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

http://KesihatanKejelitaan.wasap.my

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!