TESTIMONI COLOSTRUM FRESH DARI OVEN

[BILA TESTIMONI BERBICARA]


{FRESH DARI OVEN}

Aisya COLOSTRUM NAnocenta:
Lepas sy minum pd 9/12- ptg tu sy sakit teruk di bhgian pinggang,berlanjutan lebih parah shgga 15/12. Sy smpi pergi klinik ditemani housemate,keadaan smpi xleh tdo mlm,baring,duduk lgsg xleh,agak2 tdo camna??parah,,smpi sy lgsg xleh pusing kiri kanan,statik je,pg opis semua trkejut sy smpi thp nages punya sakit ya Allah.

Puncanya masa sy bercuti di kedah (26/11)-1/1-(29/11)
-sy jatuh bilik air di umah mentua adik sy,terhentak tulang hjung punggung,waktu tu sy kuat cuma,batuk bersin,ketawa,semua xleh sakit sgt).
Start mggu ni dah ok dah sbb spnjg sy mggu lepas sy sakit amek painkiller utk truskan kerja.,perubahan yg sy rasa smpi skrg,muka nmpk cerah sikit-sy kurang minum air 3liter, bab membuang mmg senang,skrg masih teruskan minum lagi.sy mmg jenis lmbt kesannya

[21/12, 11:10] Aisya NAnocenta:
4 mlm sy tdo hya merengkot kaki iring sebelah kanan shja lgsg xleh gerak,ade jugak mlm smpi tdo duduk,tgn kiri tahan belakang pinggang kiri smpi siang,,tdo dgn airmata,,xpnh lg sy rase camni

[21/12, 11:14]
Lynn Metro Medics: Alhamdulillah

[21/12, 11:14]
Lynn Metro Medics: Lepas 3 mggu ni mcm mana rasa badan

[21/12, 11:15]
Aisya NAnocenta:
Badan ok,perasan parut pudar.

[21/12, 11:17] Lynn Metro Medics:
Lepas ni terus kan konsisten ya..utk bantu tulang & kesihatan kita

ALHAMDULILLAH TESTIMONI YANG SANGAT TERKESAN
SAYA KONGSIKAN BUAT TATAPAN ANDA

PERBUALAN RAKAMAN DARI WHATSAPP

COLOSTRUM SANGAT-SANGAT MEMBANTU KESIHATAN ANDA
 Nak berniaga tapi tak ada modal?
Dato' cantik ni sedia bantu....

Dato Razi'ie CEO Rashwealth
SAKSIKAN VIDEO KLIK
 
www.sinar.tv



Jom Baca
Stokis Rashwealth Diperlukan Segera


Sembang Santai




Comments

  1. Asalam..semoga cepat sembuh..kesihatan kita kena jaga..usaha dan usaha inshaallah akan kembali sihat

    ReplyDelete
  2. kesiannya kalau sakit..

    kalau dah sembuh..

    alhamdulillah.

    semua itu adalah ujian

    ReplyDelete
  3. dulu prnah jg amalkan minum colostrum..green tea colostrum..

    ReplyDelete
  4. Produk bermutu pasti hasilnya juga bagus.

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Sembang Santai
#gctea
#colostrumnanocentaplus
#suhoorcerealgranola
#clenztox
#peetayaskincare
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

http://KesihatanKejelitaan.wasap.my

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI