Peetaya Skin Care 7 hari cantik

Testimoni Dr Za AwgNgh

Alhamdulillah
Semuanya sempurna
Selepas berpeetaya skin care
Kulit muka lebih cerah, putih gebu & glowing
 

Pembersih yang menyegarkan dan menyingkirkan  lebihan minyak dan lebih lembut.

Tanpa menyebabkan kemerahan dan mengelupas.

Melembapkan kulit wajah

Menghilangkan jeragat

Menghalang jerawat

Memutihkan

Merawat

Melindungi kulit dari rosak pendedahan matahari

Anti penuaan

Kulit lebih halus


 



Peetaya 5 in 1 DARI SUMBER SEMULAJADI
Foam cleanser
 


Toner


Day cream


Night cream


Serum





PEETAYA SKINCARE 
No.1 ~ Cuci muka guna Milk Cleanser..setitik atau 2 titik pun memadai..sebab ia sangat pekat..tak perlu guna banyak2..JIMAT
Walau sedikit dia mencukupi untuk cuci muka kita..

No.2 ~ Gunakan beberapa titik Toner..Titik kan pada tapak tangan dan oleskan pada muka
tak perlu tonyoh muka bagai nak rak , lembut2 ja..

No.3 ~ Picitkan serum pada tapak tangan ikut kesuaian individu..ada yg gunakan 2 kali pam dah mencukupi sebab serum dia pekat dan terus serap masuk dalam kulit wajah

No.4 ~ SUN PROTECTION CREAM SPF 35
Berfungsi sebagai Sunblock untuk kulit kita dari cahaya matahari yang terik dan Sunblock ni juga bertindak sebagai meremajakan kulit dan mencerahkan kulit..(guna waktu siang)

No.5 ~ Radiant Regenerating VITA_C night
Berfungsi untuk mencerah dan memutihkan kulit wajah juga sangat-sangat membantu menghilangkan jeragat bintik-bintik hitam
Sangat-sangat JIMAT..sebab pakai sikit  dah boleh siap untuk seharian.

“Saya berhak untuk menjadi cantik bukan?”

tapi bukan untuk saya untuk awak uoll’s

Lebih menarik lagi ada di sini :-Gctea Ke Maldives (wow)

RAHSIA  PEETAYA ADA DI SINI :-
KLIK # JER NAK TENGOK TESTIMONI
       ↴
#peetayaskincare 
#peetaya
#rashwealthgroup 
#rashwealth 
#gctea
#gcteaoriginal
#skincare 
@hasliyndaumairah 
[0126694148]


 

Comments

  1. Memang bagus kalau jaga kecantikan dari muda. Produk pun mesti berkualiti & selamat

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog