GC TEA MERAWAT PENYAKIT DIABETES

CLINICAL STUDY GYMNEMA GC TEA





KANDUNGAN TERBAIK DALAM GC TEA (GLUCOS CUT)
Teh Hijau
Gymeama Sylvestre
Daun Peppermint
Daun Mulberry
Rooibos
Daun Stevia

KELEBIHAN TEH HIJAU
Mengurangkan Berat Badan
Teh Hijau meningkatkan metabolisma badan. Apabila metabolisma badan meningkat, badan lebih cepat 'memproses' lemak yang tersimpan dalam badan dengan lebih kerap. Polifenol yang terdapat dalam teh hijau berfungsi untuk meningkatkan oksidasi/pemprosesan lemak dan meningkatkan kadar pertukaran makanan kepada kalori.
Pesakit Diabetes
Teh Hijau membantu mengawal kadar glukosa dan seterusnya mengelakkan peningkatan gula dalam darah selepas makan. Ia sekaligus mengelakkan peningkatan insulin yang mendadak dalam darah serta mengelakkan penyimpanan lemak.
Pesakit Jantung
Para saintis percaya Teh Hijau bermanfaat kepada saluran dan injap darah, saluran darah menjadi lebih stabil dan tenang untuk perubahan tekanan darah yang berubah secara tiba-tiba. Dengan ini, ia akanmengurangkan kes saluran darah tersumbat yang menyebabkan sakit jantung.
Risiko Barah Esofagus
Teh Hijau dipercayai mengurangkan risiko Barah Esofagus, ia juga dipercayai membunuh sel barah tanpa merosakkan sel-sel sihat yang berdekatan dengannya.
Kolestrol
Teh Hijau mengurangkan paras kolestrol jahat dalam badan dan meningkatkan nisbah kolestrol baik berbanding kolestrol jahat dalam badan.
Alzheimer dan Parkinson
Teh Hijau dipercayai boleh mengurangkan risiko kesihatan oleh penyakit Alzheimer dan Parkinson. Kajian terhadap seekor tikus menunjukkan teh hijau melindungi sel otak dari rosak dan memperbaiki sel otak yang rosak.
Reputan pada Gigi Satu
Kajian menunjukkan sejenis bahan kimia antioksida "catechin" dalam teh boleh membunuh bakteria dan virus yang menyebabkan jangkitan pada tekak, karies gigi dan masalah gigi yang lain.
Tekanan Darah
Pengambilan Teh Hijau yang kerap boleh mengurangkan risiko tekanan darah tinggi.
Tekanan Perasaan
Theanine adalah sejenis asid amino yang terdapat dalam teh. Asid amino ini bertindak untuk memberikan perasaan tenang kepada peminum teh.
Antibakteria
'Catechin' dalam teh adalah sejenis antibakteria yang kuat yang dapat menyembuhkan pelbagai penyakit dari jenis influenza hingga barah. Kajian terhadap Teh Hijau menunjukkan ia mampu mengelakkan dari penularan penyakit berjangkit.
Penjagaan Kulit
Teh Hijau mampu mengurangkan kedutan dan tanda-tanda penuaan, kerana ia ada ciri-ciriantioksidan dan antiradang. Kajian terhadap manusia dan haiwan menunjukkan teh hijau mampu mengelakkan dari kerosakan dari panahan cahaya matahari.






KELEBIHAN GC TEA (GLUCOS CUT)
Mengelakkan pengambilan gula secara berlebihan
Mengurangkan risiko kepada diabetes
Mengawal tahap glucosa di dalam darah
Mengawal berat badan
Meningkatkan metabolisme tubuh badan (cepat membakar lemak dan kalori)
Mengurangkan risiko kepada penyakit kronik
SIAPAKAH YANG PERLU MENGAMBIL GC TEA (GLUCOS CUT)
Penghidap Diabetis
Mereka yang ingin menurunkan berat badan/berdiet
Mereka yang ingin kekal sihat dan langsing

** Untuk penghidap diabetes sila monitor kadar gula anda

Gc Tea Asia

TESTIMONI




Pada yang beminat dan ingin tahu tentang GC TEA Saya boleh membantu anda
hubungi talian yang disediakan dibawah sekian terima kasih.

RS119896 No pendaftaran Agen Di Puchong

Comments

  1. Boleh kurangkan berat badan itu yg kakak suka Lynda:)

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan jugak harga dia satu pakej tu ye Lin....
    Sejak dah tak kerja ni nak soping soping gini berkira sikitlah Lyn

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga pakej tu,dah kira jadi ahli...
      boleh lah, menjual sekali dpt balik,
      untungnya...hehe

      Delete
    2. harga pakej tu,dah kira jadi ahli...
      boleh lah, menjual sekali dpt balik,
      untungnya...hehe

      Delete
  3. Harga boleh tahan, tapi ada yang kata amat baik utk turunkan paras gula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada trail pack...10 sachets hanya rm30 je

      Delete
  4. Harga boleh tahan, tapi ada yang kata amat baik utk turunkan paras gula.

    ReplyDelete
  5. Harga boleh tahan ye..tp tulah untuk kesihatan org sanggup melabur

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. insyallah,product yg dpt membantu penyakit
      kencing manis

      Delete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!