Buah Keranji

Buah Keranji
Sumber Google


 بسم الله الرحمن الرحيم


Assalammualaikum


Sorong Papan Tarik Papan
Buah Keranji Dalam Perahu
Suruh Makan Kita Makan
Rupanya Kini Baru Ku Tahu

Rasanya yang lemak masam manis ni memang sedap sangat,
ini lah kali pertama tengok dan kali pertama makan buah keranji.

Kebetulan kawan balik kampung, di terengganu tengah musim
buah keranji kot sekarang ni,

Dapat juga lah merasainya.

Terima kasih Kawan.



Comments

  1. Buah keranji ni ke yang dimakan lepas digoreng bersama kulit dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. buah keranji boleh digoreng ya DR...
      saya pun tak pasti..

      Delete
  2. Sedap juga makan buah keranji dlm perahu.. :D

    ReplyDelete
  3. 1st time saya tengok buah ni Lin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah kita..tapi dah dpt mkn sedap isinya

      Delete
  4. Saya memang pertama kali tengok buah Keranji dan nak tanya Linda ni, buah keranji tu memang boleh dimakan mentah ya ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupas kulitnya dan makan isi di dlm nya
      sedap masam2 manis & berlemak ..

      Delete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI