DI PENGHUJUNG SYAWAL


happy dpt jumpa rakan-rakan sekolah pada  tahun 1993.

(apa yg poning tu jang) hihi...
                                Jom kita tengok...apa yang menarik ! di sini...
Macam-macam makanan sudah di makan,
sampai kekenyangan.
Gelap sikit waktu pun dah malam.
Kek bufday untuk seorg sahabat ...
Brownies chese choclate layer kek.
Brownies chese choclate layer
#sedap sangat...
Nak order pun boleh wasap jer kat no tel yg tertera di bawah ...


Sebelum balik, kami buat lawatan ke rumah seorg sahabat.
 Kesihatan beliau tidak berapa sihat,
Kami buat kutipan sumbagan ikhlas. untuk membantu
ibunya, yang menjaga beliau,mudah-mudahan sahabat kami tu
cepat sembuh dari penyakit yang dihadapinya.
Terima kasih kepada rakan-rakan yang membuat kutipan tersebut,
semoga jasa baik kalian hanya Allah Swt yg membalasnya.

___________________________________________________

 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum

Pada tanggal 22/8/2014 kami rakan-rakan sekolah,bekas pelajar
ESEMPI (SEKOLAH MENENGAH PUCHONG BATU 14 TAHUN 1993).

Dapat juga kami berkumpul di penghujung syawal.

Sambil menikmati juadah hari raya kami menyediakan tabung kutipan
sumbangan ikhlas untuk seorang sahabat kami.

Mudah-mudahan sumbagan itu dapat membantu meringankan beban
IBU NYA...

DAN
Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sudi menyumbangkan kutipan tersebut,

Di waktu kita senang ingatlah pada yang memerlukan.

JASA MU DI KENANG.











Comments

  1. sedapnyer kek~~ waaa rasa lapar plak

    ReplyDelete
  2. Meriah.. cepat sungguh masa berlalu, Syawal dah smpai ke penghujungnya..

    ReplyDelete
  3. Brownies chese choclate layer tu nampak sangat mengamcam...melting habis..he..he

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI