Suka sangat dgn Kapal Terbang!!!

Namanya Qisya....

Rutin hariannya mesti cari kapal terbang di udara...
suka sgt tengok aeroplane yg berterbangan....
nak jadi kan cerita,
macam-macam soalan di tanya oleh si kecik nie....

 1.) cari duit bapak ? (panggilan pd bapanya)

2.) Aeroplane Qisya demam!!

3.) Aeroplane tu masuk dalam awan, cari mama dia lah tu...??

4.) Nanti Qisya nak naik aeroplane....(nak pergi kerja)??

Bila dah belikan kapal terbang mainan lain pulak soalannya.....

kenapa tak boleh masuk dalam aeroplane nie?
kenapa kecik?
kenapa ! kenapa !
    tak boleh.....

 macam-macam jawapan kami dah berikan,pening juga nak menjawabnya....
umur baru 3 tahun
tapi soalannya macam umur budak 5 tahun...

Yang tak tahannya, siap suruh bapanya cari duit,sakit pun bagi tahu pada kapal terbang tu...
nak pergi kerja dekat jer katanya,tapi nak naik kapal terbang....
bila kita cakap jgn duduk atas kapal terbang mainan tu, bukannya apa takut pecah.....
dia lagi hebat siap nak masuk dalam kapal tu....!!?
kapal terbang pun ada mama???
 eermmmm

budak-budak sekarang pemikirannya tak sama..
 dulu-dulu masa saya kecik-kecik lain...
Apa nak Kata??

Alahai si anak??








Comments

  1. Cerdiknya..nanti besar boleh jadi pilot lah adik Qisya...

    ReplyDelete
  2. nanti dah pandaiguna gadget airplane pun dah lupa...

    ReplyDelete
  3. Baguslah tu.. Mudah2an jadi pilot berjaya nnti.. aamiin

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!