LAKSA POKOK LIMAU KUALA KANGSAR PERAK

LAKSA POKOK LIMAU
KUALA KANGSAR
PERAK

LAKSA YANG PERTAMA
MENGHASILKAN
TELUR GORENG SARANG


Jalan-jalan cari makan,
kata makcik (Owner) kedai tu,
asal dan bermulanya makan laksa dengan telur goreng sarang
disini lah.

MB Perak pun selalu datang sini tau.

Sekarang rata-rata, kalau pergi makan laksa
menu utama mesti depa letak kat laksa tu
telur  sarang / goyang.
padahal telur tu hanya di goreng aje
hihihi




SEDAP SANGAT !!
MAKAN SEKALI PASTI
BERTAMBAH LAGI

Kalau pergi ke perak
mai lah singgah makan laksa pokok limau ni
memang sedap

lupa nak snap waktu berniaga

sape suka makan laksa
kita geng

Cik Lynn suka makan dengan telur rebus je
lagi marvelous

Comments

  1. Alamak...terus rasa nak makan laksa plak...sedapnyaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap sgt
      harga pun berpatutan
      rm4.50 utk telur sarang goreng
      rm3.50 utk terur rebus

      Delete
  2. nampak kepekatan kuah tu, mesti sedap tuh...

    ReplyDelete
  3. kita geng sbb JM pun suka mkn laksa..nak puas lagi masak sendiri..telur sarang tu mcm mana dia goreng ek..bersarang mcm tu..lom pernah mkn tapi kalau ke perak leh la singgah..nk rasa sedap ke idok

    ReplyDelete
  4. laksa telur bersarang sedap tu..pernah mkn masa pi ipoh

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik)
0126694148 (whatsapp)

Sebarang Pertanyaan Hubungi Cik Lynn

Jom Sembang Santai
Terima Kasih Berkunjung
#Gctea
#SFtea
#SFVco
#SFStevia
#Mineralife



TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.


ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
JAGALAH KESIHATAN SEIKHLAS HATI