Tips Bulan Ramadhan 2019

Tips Bulan Ramadhan.



Makanan apa yang bagus di makan semasa Sahur??

Jawapannya:
Makanan yang mempunyai karbohidrat kompleks seperti kacang,
bijirin dan sayur-sayuran..

Apa itu SF Cereal ?
Cereal Ramuan yang terbaik ketika bersahur
Untuk menu resepi seterusnya
Klik link dibawah 

 SF Cereal Ramadhan Edition 2019


Jom Doa

Pernah tak anda alami tanda-tanda seperti dibawah?

Jika Ya, usus anda mungkin sudah kotor..
Sebab itu anda makan pelbagai suplement atau
vitamin tetapi tidak bertindak balas ke atas diri anda..



Ramuan Hebat Teh sekat gula
Klik link dibawah

SFtea Berwajah Baru!!!


 WOWW ADA PROJEK BARU LAHH

BONGKAR rahsia peluang menjana income 5 angka sebulan.
Jangan lepaskan peluang untuk bertemu dengan
speaker-speaker kami yang hebat ini..
Mereka akan berkongsi ilmu secara personal
bagaimana untuk menjana income anda dan keluarga anda..

Sape nak tambah income??
Sape nak raya dia tahun ni meriah??
Sape nak buat rumah terbuka besar2an nanti??

Kalau anda nak semua tu, jom jangan lepaskan peluang untuk tahu apa 
PROJEK COPY & PASTE ni..

Yang pasti ia 

dan anda boleh dapat

 #sehariRM500keRM3000



Wow..Wow..Wow
Hari AHAD ni di Puchong Pickup Centre kita ada 
"Special Guest Speaker" la...
Siapakah tetamu istimewa tu??
Mesti anda teruja nak tahu kan 
siapakah gerangan tetamu istimewa tersebut?
Eee...Tak sabar nya...
Jom boking seat
Free je

️ 012 6694148 Lynn



....SAVE THE DATE..

....SALAM RAMADHAN....



Comments

  1. Kitaorang mmg sahur cereal Lyn..... maknya lagi suka sebab tak payah masak hahhaa

    ReplyDelete
  2. tak pernah bersahur dgn cereal...mesti nak nasi..

    ReplyDelete
  3. pernah cuba makan cereal utk sahur tp tak tahan lapar. perut melayu kena makan nasi gak..

    ReplyDelete
  4. Selalu jugak buat susu letak nestum dan oat untuk kasi perut mampu bertahan esoknya. Memang membantu..

    ReplyDelete
  5. selain nasi, oat tu ok lah bg akak, cuma tak blh telan hari2... tekak tak blh telan hehehhe

    ReplyDelete
  6. masih boleh mkn nasi.. Alhamdulillah cuaca hujan bila ptg

    ReplyDelete
  7. utk puasa kali ni saya berbuka dan bersahur dgn beras perang... kalau ganti oat sy rs mcm krg kenyang hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)

Sebarang Pertanyaan Hubungi Cik Lynn

Jom Sembang Santai
Terima Kasih Berkunjung
#Gctea
#SFtea

Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K



TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.


ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
JAGALAH KESIHATAN SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

KLINIK METRO MEDICS