PEETAYA SKIN CARE + COLOSTRUM NANO CENTA PLUS KOMBINASI BERSAMA

{SELEPAS PENGGUNAAN}



Tanpa ilmu
Tanpa pengetahuan
pilihan kita akan menjadi takdir kita

You Say No
I Say Next

Lumrah kehidupan kita
bukan mudah nak jadi senang
bukan senang nak jadi mudah

Teruskan melangkah ke hadapan
tidak berjaya sekarang in sya allah
pastikan kita akan berjaya untuk
selama-lamanya,

selagi ada usaha,tawakal
fokus tetap fokus
salam kasih sayang dari saya

JOM UBAH

contoh:-
macam kulit muka kita,kalau dulu
merah,kusam tak bertenaga je tengok kan,

setelah menggunakan #peetayaskincare 

di sertai juga dengan  #colostrumnanocentaplus

alhamdulillah

kulit muka lebih berseri-seri dan sihat,

haa tu orang yang cakap tau!!!

sebab ramai yang bertanya pada saya

izinkan saya kongsikan
sebelum&selepas
penggunaan dan hasilnya


{SELEPAS PENGGUNAAN}



{SEBELUM PENGGUNAAN)




{TESTIMONI}

SILA KLIK LINK :-

{ Ramuan Utama colostrum Nano Centa Plus }

 { Peetaya Skin Care 7 Hari SYANTIK }


Jom kita buat homework sikit 
( Kebaikan Colostrum)

"APA PANDANGAN AHLI SAINS & PAKAR TENTANG KOLOSTRUM"

Kajian melaporkan kolostrum boleh menyumbangkan kepada banyak manfaat diantaranya ialah:

Prof Dr. Robert Preston, Inst Pengajian Nutrien Antarabangsa
Adalah mustahil untuk memikirkan lain-lain makanan berkhasiat yang
lebih semulajadi & berfaedah selain kolostrum

The International Council On Infertility Information dissemination, inc
Menghindarkan Osteoporosis Melegakan Atritis & Masalah Auto Imun Mengawal Gula
 Dalam Darah Melawan Selsema, Influenza & AlahanMelawan Pathogen Yang Dibawa Oleh

Makanan & Air Mengurangkan Lemak & Membina Otot Penyakit
Hati Anemia Ulser Pankreatitis Mencerdaskan Otak Meningkatkan
 Potensi Keseluruhan Sistem Badan Meningkatkan Prestasi Seksual Melewatkan Penuaan Menggiatkan Prestasi Organ-Organ DalamanMeningkatkan
Fungsi Imun & Memberikan Lebih Perlindungan

Olle Hernell, University of Ulmea, Sweden: Science

“Glycoprotein yang terdapat dalam kolostrum lembu dapat mengalakan serangan bakteria pyloro-spirillum yang mengakibatkan gartric ulcer. Selain itu kolostrum turut mempunyai kandungan interleukine-10 yang amat tinggi iaitu (sejenis agen yang kuat menghalang kejadian keradangan) ternyata amat berkesan sekali untuk mengurangkan keradangan yang terjadi pada sendi-sendi & kecederaan luaran.

Prof. Seyedin, Thompson, Bentz, et.al; Journal of Biological Chemistry
Faktor A sejenis pendorong pertumbuhan tulang rawan, telah dijumpai di dalam kolostrum,
dapat merangsangkan pemulihan tulang rawan.

Prof. Dr. Shortridge, Journal of Tropical Pediatrics
Kolostrum mengandungi bahan pencegah yang belum dikenali,
yang dapat menyekat sebilangan besar penyakit pernafasan khasnya selesema (influenza).
Dengan kesan yang ketara, kolostrum dapat menentang virus. Flu yang asalnya daripada haiwan/mutase manusia, yang telah tercetus dengan tiba-tiba & mendatangkan maut.

Dr. L.B Khazenson; Microbial & Epidemial Immunobiology
Kajian mendapati jika penggunaan kolostrum terus secara kedalam mulut, aktiviti biologi IgG dapat dipelihara di dalam usus orang dewasa & mewujudkan imunisasi dalaman yang aktif untuk mencegah & merawat penyakit usus yang tenat.

Drs. Tokuyama and Tokuyama: Cancer Research Inst. Kanazawa University. Japan
Kolostrum lembu mengandungi IgF-B yang mempunyai kesan penting untuk menekan kejadian akibat daripada bahan cytoxic (anti kerangangan) mencegah kadar pembiakan sel kanser osteosarcoma sebanyak 75%. Sebagai penyelaras fibrosis & angiogenesis (memperbaiki otot jantung &arteri darah) mempercepatkan penyembuhan luka & pembentukan tulang)

Terima Kasih Penulis Asal


                 


saya share bagi yang memerlukan
selanjutnya hubungi saya
buat sampai jadi teruskan yakin
dan konsisten, 
khidmat nasihat dari saya
sekian terima kasih
WA 012 6694148

Colostrum Nano Centa Plus
Product yang dipayungkan insurance
Bagus ke Bagus???

Pertama dalam sejarah product yang diinsurancekan
guna kan tanpa was was


Comments

  1. memang ketara perubahannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah
      kekal sihat luaran&dalaman
      in sya allah

      Delete
  2. wah bestnya its suit well on your skin sis <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah
      kekal sihat luaran&dalaman
      in sya allah

      Delete
  3. Replies
    1. alhamdulillah
      kekal sihat luaran&dalaman
      in sya allah

      Delete
  4. follow sini.. harap sudi follow blog ejulz jugak :)

    ReplyDelete
  5. http://ejulz.blogspot.com/2018/08/mood-blogwalking-negeri-asal-hasliynda.html

    ReplyDelete
  6. wahhh berseri2 lah kakak kita ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah
      kekal sihat luaran&dalaman
      in sya allah

      Delete
  7. Replies
    1. alhamdulillah
      kekal sihat luaran&dalaman
      in sya allah
      saya gunakan tanpa was-was
      dengan adanya liability insurance
      product

      Delete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya sudi membantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Sembang Santai
Terima Kasih Berkunjung
#gctea
#colostrumnanocentaplus
#suhoorcerealgranola
#clenztox
#peetayaskincare
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

http://KesihatanKejelitaan.wasap.my

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!