Geena Dalam Kenangan

Geena Dalam Kenangan
(hari pertama jumpa 7 oktober 2017 jam 8.00pagi
                                     Setiap yang hidup pasti akan kembali pada maha pencipta

Gambar minggu lepas
Nama diberi Geena,aktif periang
rezeki sebulan je , tinggal dengan ummi...

Ya Allah sayangnya...

malam tadi kembali pada ilahi
Gambar yang terakhir, satu hari sebelum dia mati...

patutlah nak tidor kat bantal & berselimut

Allahuakbar

yang hidup pasti akan mati,
cuma kita jer yang tak tahu bila ajalnya

sedihnya hati
tuhan jer yang tahu....





Comments

  1. alahai..

    tak panjang umur kucing tu..

    kat rumah saya ada seekor lagi..

    betina..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya,umur tak pjg dah sampai masanya...
      dia sihat,tak sakit...
      mati mengejut tu,yg sedih sgt2

      Delete
  2. Alahai sedihnya..
    Semoga ia menjadi peneman syurga nanti.

    ReplyDelete
  3. tahun ni je dah 4 ekor kucing mati. Seekor kena langgar. Lagi 3 ekor sebab virus. Lagi 2 hilang lari dari rumah :(

    ReplyDelete
  4. Sedihnya... comelnya kucing ini... sabar kak.. :(

    ReplyDelete
  5. Alahai mesti sedih kan..... Saya ada 4 ekor kucing kat rumah ni Has. 1 dah buang sebab berak merata. Meh datang ambik kucing hihi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya sudi membantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Sembang Santai
Terima Kasih Berkunjung
#gctea
#colostrumnanocentaplus
#suhoorcerealgranola
#clenztox
#peetayaskincare
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

http://KesihatanKejelitaan.wasap.my

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI