Dropship Diperlukan

Mencari Dropship
Sebelum bos-bos berangkat ke China
pada hari ini berjumpa lah kami semalam

In sya allah Rashwealth Biotech China akan
dibuka

semangat team lagi menguatkan
urusan perniagaan kami
Fokus dalam apa jua bidang yang dicari

Setiap Impian akan menjadi kenyataan apabila
adanya usaha kerajinan



14 tahun dan 15 tahun.
umur agent paling mudooo berniaga.
kte pulok malu, dah tua tua baru nak niaga 
🙈
yang sihat, makan sambil lewa je. yang sakit, bersungguh jaga makan nak baik.
yang sihat, berniaga main main. yang sakit, Allahurabbi bersungguh macam esok ajal ditarik.
Lillahi Taala.
kte berniaga salah satu fardu kifayah.
kte bantu orang jadi sihat. kte bantu orang ubah kehidupan. mungkin ade ckit ade banyak tapi ia bernilai.
sumbangkan apa selagi terdaya kudrat kaki dan tangan. niaga sorang sorang tak syiokk dik. niaga jemaah ni lain maciammm tau. ade team. ade geng.
nak kelahi. nak beronar. nak tekok. ikut suke.
geng ni jugak la kte sesama mikir nak pecoh pale. pkir strategi sama sama. pkir sama sama kaya.
Lillahi Taala.
Niat murni Allah pelihara. Allah mudahkan kerja.
ان شاءالله
cari dunia, dunia lah hidup kte.
cari akhirat, dunia akhirat insya Allah syurga.
siapa berniaga untuk bantu orang?


(petikan dari seorang ahli rashwealth dan dropshipnya)


walaupun menghidap penyakit adik nie tetap ingin membantu kita yang masih sihat nie....
Kalau awak tak nak bantu diri sendiri, 

Siapa pun tak dapat bantu awak dah. 

.
Jadi jangan salahkan orang kenapa hidup awak macam tu.

Yang patut disalahkan ialah diri kita sendiri.

.
Orang dah tunjuk jalan .


Bersungguh-sungguh melakukan perkerjaan pasti ada sinar yang menanti

Saya mencari 10 Dropship yg betul2 jujur&amanah senyum tandanya setuju

Bertindak
Fokus
Berimpian
Awak buat
Awak dapat
Hanya jadi Dropship je
Tanpa modal...



PILIHAN PERTAMA
WANG GANJARAN 
CASH SEBANYAK RM2500

ATAU PILIHAN KE DUA

BARANG KEMAS
SAYA BAGI PERCUMA

UNTUK DROPSHIP YANG BERMINAT,

MESTI NAK KAN???





Comments

  1. Berita baik untuk yang berminat dan memenuhi kriteria

    ReplyDelete
  2. market masih luas..

    peluang untuk bisnes nie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Bersembang mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!