Viral Suhoor Cereal Granola

Kesihatan yang sihat
Datangnya dari
Kasih sayang..




Assalam semua.. puasa makin hampir... jummm kita makan Suhoor Cereal Granola lengkap utk bersahur dan beri tenaga sehingga berbuka...
Sangat bagus utk org yg tak sihat yg tak de selera makan, atau mak ayah kita di kg, kanak kanak yg nak berpuasa.. pendek kata semua golongan boleh ambil Suhoor Cereal Granola ni...
Khasiat nya sgt banyak... All in 1... mudah nak sediakan...
Beli 7 botol dapat harga ahli
Menarikkan...
Harga ahli rm84.80 termasuk Gst Jual rm108, setengah kilo (500gm)
Berminat
Hubungi Cik Lynn UNTUK
Harga Kasih Sayang





 #hasliyndaumairahbeauty

lebih banyak in fo Klik → SINI DAN SINI ←

Comments

  1. sekali tgk mcm bubur kacang hijau ;-)

    ReplyDelete
  2. Boleh kurangkan kolestrol ni

    ReplyDelete
  3. I thought granola macam bentuk kotak-kotak tu. But this one looks more tastier, siap boleh tambah susu.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. boleh hubungi saya,di talian 012 6694148
      terima kasih berkunjung..

      Delete
  5. ASSALAM BLH NK KLU NK BELI SATU BOTOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh nanti saya pos kan
      selanjutnya disini 0126694148 wasup ya
      terima kasih

      Delete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI