SUHOOR CEREAL GRANOLA

Asssalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Teman-teman FB & Whatsapp & ig & blog!!
Saya nak perkenalkan produk baru keluaran Rashwealth ,
SUHOOR CEREAL GRANOLA
Baik untuk sahur : agar kuat berpuasa, mudah disediakan sewaktu mata sedang kelat, ringkas dan in shaa Allah kelihatan lebih sihat & lebih langsing pada Lebaran akan datang!
Pada kebiasaannya, sewaktu bersahur kan kita tak ada selera makan?
Kan? Kan? Kan?

 Akibatnya, sewaktu berpuasa kelihatan letih-lesu tak bermaya. Betul?
Cuba try produk baru kami khas untuk Ramadan,
SUHOOR CEREAL GRANOLA!
Belum buka order, saya dah terima beberapa pertanyaan!
So sekarang saya ambil pre-order, lah. Siapa cepat, dia dapat! ....

untuk anak-anak yang berumur 7 tahun
baru nak belajar puasa sesuailah sangat-sangat

Membantu proses penghadaman
dan membantu ibu-ibu yang merancang ingin
tambahkan cahaya mata
kerana

SUHOOR CEREAL GRANOLA
ada vitamin folic asid juga tau!!

Menarik ke idak

jom cuba satu

Apa yang menarik sangat dengan ?
SUHOOR CEREAL GRANOLA nie...
bahan-bahan yang terkandung

Adalah :-

1. Multi vitamin
2. Dates /Kurma
3. Brown rice / Beras perang
4. Cereal 24 grains / Bijirin
5. Granola
6.Chia Seeds

(Granola ialah satu makanan sarapan dan makanan ringan yang mengandungi oat ,kekacang, madu atau pemanis )

Beli 7botol #suhoorcerealgranola dah layak jadi agen tau! 
1botol tu sendiri punya, yg lain jual la! Untung RM23 tau!! Taknak ke?? 😁😁😁
Dahla dpt harga jimat, habis jual 6botol tu dpt blk modal +untung runcit.. 
Restock lagi, cukup bulan, nak raya dah InsyaAllah dptla duit raya
 RM1k-2k..KALAU KORANG RAJIN USAHA, TAK MUSTAHIL BOLEH DAPAT RM4-5K!!!💪💪💪
Santai2 je jual CEREAL GRANOLA YG SEDAP LAGI BERKHASIAT NI!! 😃😃😃 SESUAI UTK SAHUR ATAUPUN SARAPAN.

Harga hanya RM108.00 sahaja
Berat ½ kilogram,kegunaan untuk 15 hari
Ingin mencuba boleh
Hubungi saya
Terima kasih

 Brown rice / Beras perang
image mr google
Cereal 24 grains / Bijirin
image mr google



Dates /Kurma
image mr google

Granola
image mr google

Multi vitamin sumber dari sayuran
image credit mr google

Chia Seeds anti oxidant & fiber
image mr google

Chia seed adalah satu pilihan makanan kesihatan yang sangat baik..
Hanya dengan 2 sudu besar akan memberikan..
👉 64% lebih tinggi potassium berbanding buah pisang
👉 2 kali ganda lebih tinggi anti oksidan berbanding buah beri biru
👉 41% keperluan serat harian anda
👉 5 kali ganda kalsium berbanding susu
👉 100% lebih tinggi Omega 3 berbanding ikan salmon
👉 3 kali ganda lebih tinggi zat besi berbanding dengan sayur bayam
👉 20% protin
👉 32% keperluan magnesium harian anda
Chia seed boleh diamalkan selalu untuk kesihatan yang lebih baik... InsyaAllah.
Chia seed juga antara bahan utama dalam SUHOOR CEREAL GRANOLA.


betapa baiknya SUHOOR CEREAL GRANOLA ni kan,
sumber semuanya dari makanan yang segar-segar belaka
dan sangat-sangat elok untuk kesihatan
banyak zat vitamin dan fiber
Share&like

Comments

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!