Satu juta ringgit menanti anda bersama GCTEA


Assalamualaikum & Salam Sejahtera, 
*********************************** 
PEMBELIAN TIKET KONVENSYEN KALI KE-5 
************************************

Makluman untuk pengedar,
Dapatkan tiket masuk ke Konvensyen Rashwealth kali ke-5 yang bakal berlangsung pada 19 November 2016 nanti dengan membuat pembelian tiket melalui sistem atau kaunter Rashwealth.
Harga: RM35.00/seorang 
*Harga tiket tidak termasuk GST.
PERCUMA SEBOTOL PERFUME MY AMOUR 
Terhad kepada 300 orang pertama sahaja.
DAPATKAN SEGERA!
Tertakluk kepada terma & syarat.
Untuk maklumat lanjut sila layari www.rashwealthgroup.com atau sila klik ke pautan pantas ini, http://bit.ly/2dzAnnN
Sebarang pertanyaan sila hubungi +0321610087
Atau hubungi saya di talian (012-6694148) Lynn
Sekian, terima kasih.
Pihak Pengurusan 
Rashwealth Group

________________________________________________________



LUCKY DRAW WANG BESAR 1 JUTA RINGGIT
 TERMA DAN SYARATNYA
(TARIKH PENYERTAAN 1JUNE-31 OKTOBER 2016)


BUKAN CARI ORANG TAPI KONGSI PELUANG!
Kebiasaan ahlinya adalah orang yang telah menggunakan barangan atau perkhidmatan yang dijual. Akibat 'jatuh cinta' terhadap produk, mereka akan menjadi ahli secara sukarela sama ada diajak oleh 'upline' atau keinginan sendiri.
Sama ada tujuan keahliannya adalah sebagai peluang menggunakan produk itu sendiri dengan harga ahli yang pastinya lebih murah atau sebagi peluang mempelajari seni memasarkan dan menjual produk di samping membina kekayaan suatu hari nanti.
Bukan cari orang demi tujuan dan pulangan peribadi, tapi beri peluang demi tujuan dan pulangan kepada orang lain. Itulah tujuan sebenar konsep bisnes secara MLM!

(PRODUCT YANG TERLAKU MASA KINI)
*MENTAL BLOCK*
*FIKIR-FIKIRKAN*
manusia yg menjadi halangan utk berjaya!

11 MENTAL BLOCK MANUSIA

-EGO

Benda ini paling besar dalam diri manusia yang menghalang untuk anda buat sesuatu diluar kotak akal. 

- SKEPTIKAL

Selalu berfikiran negetif dan tak cuba untuk mencari atau berfikir perkara positif. "aku ni boleh ke berjaya" "boleh ke aku buat bisnes" "kalau orang kata aku macam mana". 

- TAKUT

Selalunya kita takut nak memulakan sesuatu sebab kita tak pernah mula pun tapi kita cuma lihat orang yang gagal sahaja. Takut untuk buat tindakan nak berubah.

-TAK YAKIN

Manusia memang ada perasaan nak kan kepastian baru yakin. Diri rasa tak yakin nak buat sesuatu. Nak lakukan tindakan biasa pon tak yakin macam mana nak buat tindakan luar biasa. 

- TAK LAYAK

Belum cuba lagi dah fikir diri tak layak nak buat. Sebab dengar kata-kata negatif dari orang lain. Padahal yang nak buat keputusan tu diri sendiri. 

- SUKA BERTANGGUH

Sikap ni memang semua orang ada. "Nanti dulu lah kejap lagi pon boleh buat. Esok ke. Bukan nak ke mana pon". Tapi kalau tindakan yang lambat maka hasil pon lambat la dapat.

-BAGI ALASAN .

Bila ditanya kau nak berjaya tak?. Semua orang cakap nak berjaya tapi alasan dia. "Aku tak pandai." "Aku tak ada masa la." Banyak alasan banyak la halangan.

- TUNGGU DULU

Nak tunggu orang lain dah pergi jauh, dah berjaya baru nak tiru so lama-lama timbul lagi banyak alasan tunggu dulu lah aku sibuk lagi ni. 

-IKUT KAWAN NEGATIF

Berkawan dengan kawan-kawan negatif so hidup kita pon jadi negatif. Contohnya "eh jom keluar malam ni lepak dataran tengok race Ko bukan buat ape kat umah. Bini ko tidur kita keluar la." Lama kelamaan jadi habit dalam diri.

-TAK BERSUNGGUH

Bila buat sesuatu tindakan dah bagus tapi tak bersungguh-sungguh. Bila ada ujian datang terus down. Tak nak cuba rempuhi. Last sekali putus asa.

-SALAHKAN TAKDIR & AGAMA

Ni yang paling teruk orang yang menyalahkan takdir ni. Padahal diri sendiri yang tengah mencipta takdir tu. Kalau kita tak berusaha bagaimana kita nak nampak hasilnya. Kita sendiri yang sedang mencorakkan perjalanan dan peta kehidupan kita. Dalam AL QURAN disebut "ALLAH TAKKAN MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM MELAINKAN MEREKA MENGUBAHNYA SENDIRI."

APA YANG KITA FIKIR
APA YANG KITA RASA
APA YANG KITA CAKAP
APA YANG KITA BUAT

SEMUA ADALAH DOA

ANDA ADALAH SIAPA YG ANDA FIKIRKAN

THE BEST, THE REST, THE
RARE !!!




Berita baik untuk para pengedar Rashwealth, kami mengambil berat kebajikan para pengedar kami terutama apabila anda menjalankan perniagaan ini dan terdedah kepada pelbagai risiko terutamanya keselamatan di jalan raya. Jadi, pihak syarikat telah menubuhkan GPA @ insurans kemalangan berkelompok. 
Bayaran insurans ini hanyalah RM 40 setahun dan anda boleh mengaktifkan perlindungan Insurans ini Dan dapat BONUS juga tau...

 Menarik ke tidak..........!!!!!!!
                             JADI,
Jom join kami selagi masih ada peluang yang terbuka,
Harga minyak masak pun,dah tak ada subsidi, ini lah masanya,
Kita mencari sesuatu dan perubahan untuk masa hadapan.....

~Hasliyndaumairahenterprise~

Comments

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI