Posts

Showing posts from October, 2015

SUGAR CONTROL FORMULA/DIABETES

Image
§DM Aesthetics Sugar Control Formula is formulated for people with diabetes & high glucose levels.

Hello

Image
HELLO Uolls!!...

Dalam masa 5 hari saje, hampir 82 juta orang dah tonton videoclip lagu Adele ni‪#‎CeriteraArtis
Menarik kan!!
JOM !!
Kita Layan Jap....
Saya pun dah lama tak berblog-blog hihihi, Nanti ada masa kelapangan saya singgah di blog anda ya...
Maafkan saya,
Nantikan komen-komen dari saya...

Tunggu!!!!!

Ke indonesia ke kita?

Image
minggu ini! Wak Doyok & Myo akan bersusah payah nak jadi abang Lifeguard ni. Tengok tu…fuuhhhh…power! Mendebarkan! Merisaukan! Penuh aksi! Kasi tengok Selasa ni 9.00malam. Lepas tu masuk Peraduan #KeIndonesiaKeKita Ingat, minggu ni adalah minggu terakhir untuk sertai. Ada soalan misteri.‪#‎MasukPercuma‪#‎TeamWak‪#‎TeamMyo‪#‎AbangLifeguard #keindonesiakekita

selanjutnya di sini... https://www.facebook.com/TV9Malaysia



jom saksi kan setiap hari selasa jam 9.00malam, esok episode 10 yang terakhir untuk jawap soalan, kalau menang ke indonesia lah kita.
saya dah jawap soalan dari episode 6 hingga episode 9 tak sabar rasa, nak tunggu episode seterusnya.

kalau tengok aksi Wak Doyok & Myo memang kelakar ,

Jom tonton...