3 June 2015 (My Anniversary)


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum

Tanggal 3 Jun 2001,bermulalah permulaan hidup baru,
Pada saya dan juga suami..
Sesi perkenalan dengan suami saya, era tahun 1995.
Dengan ini dah nak masuk 2 abad perkenalan kami.
Kami kenal dah 20 tahun lamanya,tapi bercinta baru je,
18 tahun,berumahtangga baru je mencecah usia 14 tahun.

Masih terlalu jauh untuk mengharunginya….

Hasil perkongsian hidup kami , akhirnya di anugerahkan,
3 orang cahaya mata yang comey-comey…
(macam puji anak sendiri je,hihihi),

Bukan senang untuk menempuh dugaan hidup dan rintangan yang mendatang..
Apabila kita berumah tangga setiap 5 tahun pasti ada ujian-ujian dari maha esa,
Apa yang pasti, kita mesti lah tabah,cekal,redha dengan setiap ujian yang ditimpa.

Berdoa mohon pada Allah, supaya keluarga kita kekal hingga akhir hayat,
Amin insyaallah.

Dengan ini saya belanja satu gambar perkhawinan dan gambar,
Anak-anak saya.

Terima kasih, kerana sudi singgah diblog ini yang tak seberapa indahnya….

Di sini saya kongsikan satu tips, bagaimana nak kekal berumahtangga…

Redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah…
(kita perlu ikhlas dengan setiap tanggungjawab yang diberikan,dan selebihnya
kita berserah pada Allah Swt mohan padanya,insyallah hidup kita akan,lebih
diberkati dan dirahmati)….

Insyallah semoga perkhawinan kami hingga ke jannah
Amin Ya Rabbal alamin..



Comments

  1. Alhamdulillah.. happy anniversary.. semoga sentiasa ceria dan diberkati kehidupan sekeluarga di dunia & akhirat... aamiin.. Tahniah!!.. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...selamat ulang tahun perkahwinan.
    Semoga bahagia selalu...aamiin

    ReplyDelete
  3. tahniah sis..happy anniversary,,semoga ikatan rumah tangga kekal hingga ke jannah.. :)


    Singgah Blogwalking....:)

    jemput baca entri tentang masalah "wanita"
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/06/hilangkan-keputihan-dengan-alfalfa.html

    ReplyDelete
  4. Tahniah Has....Hepy Anniversary buat awak berdua, moga kekal bahagia hingga ke jannah. Biasalah dugaan dlm berumahtangga tu, namanya pun suami isteri

    ReplyDelete
  5. Tahniah dan happy anniversary Linda...semoga bahagia hingga ke akhir hayat amin

    ReplyDelete
  6. tahniah tahniah =) semoga kekal bahagia disamping rahmat-Nya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI