Apa kata anda?


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum

Semua peniaga dalam talian termasuk di laman sosial facebook dan instagram perlu mendaftarkan perniagaan mereka dengan suruhanjaya syarikat malaysia(SSM).Jika gagal berbuat demikian,perniagaan tersebut dianggap haram...


KPDNKK wajibkan para peniaga online daftar perniagaan dengan
Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM) untuk elak pengguna ditipu.

Ramai yang tidak setuju dan ada juga yang bersetuju.

Apa kata anda...!


Comments

  1. Sebaiknya daftar aje lynn..memudahkan sebenarnya...

    ReplyDelete
  2. kalau sy sebagai pembeli...sy prefer peniaga berdaftar...tp kalau sy peniaga...mcm leceh skit nak register bagai...tp kesimpulannyer...better register..hihihi

    ReplyDelete
  3. haram dari segi undang2 lah maksudnya yer... bukan segi agama

    ReplyDelete
  4. Tak salah klu berdaftar.. kan lebih baik utk prospek perniagaan dan kerjaya juga kan.. daftar jelah..

    ReplyDelete
  5. on the bright side..
    elok juga, menggelakkan penipuan..
    :)

    ReplyDelete
  6. ni untuk elak penipuan ni, saya baru je plan nak buat jualan atas talian :)

    ReplyDelete
  7. Macam tu pulak?
    Napa jatuh haram? Unless kalau biz besaq laaa..

    ReplyDelete
  8. mmg byk kes penipuan sekrg ni...
    mcm2 ada...

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!