Pekerja Asing Di Malaysia Seramai 6.7 Juta


Malaysia lemas di timbun pekerja asing seramai 6.7 juta.
Menakutkan dan macam seram je bunyi nya.
Tepuk dada tanya hati?
Mengapa  ramai sebegini rupa?
Renung-renungkan.....

Comments

  1. memang bertimbun-timbun pekerja asing di Malaysia ni...

    ReplyDelete
  2. Bukan perkara baru. Sudah lama ia berlaku. Persoalannya, siapakah yang membenarkan mereka menimbun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah jadi mcm duduk kat over sea kita ni kan...

      Delete
  3. Sebab pihak tertentu nak kaut untung lebih.
    Beginilah jadinya..
    Menteri pun lepas tangan kot...
    Kottt...lah..
    Sapa yang boleh keluarkan arahan sekatan?
    Menteri kott..
    So, tengoklah..bertambah majmuk masyarakat kita.
    Jenayah pulak makin berleluasa.
    Semuanya saling berkaitan bagi yang berfikir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi sana sini foreign worker je yg ramai..

      Delete
    2. Macam terasing di negara sendiri pulak.

      Delete
  4. Banyak sangat tu sampai ada perkampungan sendiri. betul2x pelbagai bangsa ni.

    http://www.adarain.com

    ReplyDelete
  5. Banyak duit kita kluar setiap hari hhmmm...

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog