Sayunya hati, anak yatim ditipu.

Gambar ihsan Metro


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum


Johor,
Sayunya hati bila tengok berita malam tadi,
Seramai 75 kanak-kanak keluarga kurang berkemampuan,
Termasuk 20 anak yatim dan lapan pengiring dari Kampung Batu 11,
Jalan Pahang Lama,Gombak di Selangor terpedaya dengan seorang lelaki
Yang kononnya mahu menganjur majlis berbuka puasa dan penyampaian
Sumbangan Ramadhan di Hotel Berjaya Waterfront .


Lelaki itu dikenali sebagai “Faiz”.

Usaha utk mengenal pasti identity lelaki tersebut sedang dijalankan.

Biarlah pihak yang berkuasa menentukannya.

Siasatan awal dijalankan mengikut seksyen 420 kanun keseksaan.
Betapa kejamnya menipu anak-anak yatim begini rupa.

Semoga pesalah dapat diketemukan secepat yang mungkin.

Comments

  1. apalah buat kerja macam tu sekali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eermmm tu la kan,bila tgk cerita 5 ramadhan,kat TV 1
      mcm sama pulak cerita tu,,sedihnya lah hati.

      Delete
  2. aniaya anak yatim.. hurm tanggunglah nanti akibatnya :)

    ReplyDelete
  3. kesian mereka semua....Tunggulah balasan Allah bg mereka2 yg menganiaya anak2 yatim..

    ReplyDelete
  4. saya yg tok kat tv pun rasa sedih smlam..
    sampai hati nak tipu ank yatim..nasib baik la pngurusan hotek baik hati ada juga somthing diorg leh bagi..

    ReplyDelete
  5. Besar dosanya menganiaya anak2 yatim ni... sampai hati nak tipu...

    ReplyDelete
  6. Sampai hati dia orang buat macam tu..hmmm...

    ReplyDelete
  7. Manusia yang bersifat begini memang dah tempah tiket awal. Syaitan bertopengkan manusia.

    ReplyDelete
  8. orang takde hati dan perasaan sanggup buat anak2 yatim macam tu

    ReplyDelete
  9. Semoga Allah saja yg membalasnya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI