Sana-sani Jerman Vs Brazil

google

Assalammualaikum




Jam 4.00 pagi bangun dah,
 sibuk kat dapur memasak untuk sahur,
kat luar kedengaran suara orang ramai bersorak-sorak "GOL!GOL!GOL!
tak buka lagi tingkap depan rumah tu....
sekali teringin juga nak tahu kenapa dia org nie bising sangat kat
kedai "Mamak" tu,
Rupa-rupanya dia org tengah tgk perlawanan diantara Jerman dan Brazil...
Lalu saya pun on "TV"......

Lah.....

Dah 5-0 (ooppsss),padan la depa terjerit-jerit GoL ! Gol !....

Sambil makan sahur, saya pun layan la juga bola pagi tadi...
Dulu minat juga dengan pemain Brazil....

Finaly Jerman 7.....Brazil 1

Rasanya Brazil kalah teruk kali nie,mungkin dah tak ada rezeki dia org menangkan,
nak buat macam manakan...
tunggu lah 4 tahun lagi,usaha tangga kejayaan.

"BRAZIL TUMPAS DI NEGARA SENDIRI"

dapat juga tengok "RONALDO"jadi Pengulas Bola  dah sekarang nie...

TAHNIAH JERMAN...

Dulu pernah kalahkan ARAB SAUDI (8-0),sekarang BRAZIL pulak...

Mudah-mudahan jadi juara lepas ni....


Comments

  1. hihihihihii...mcm x caya je brazil kalah teruk.....

    ReplyDelete
  2. Mmg nak German menang tp x sangka gol begitu banyak hehe

    ReplyDelete
  3. sy twrkejut jugak brazil kalah

    ReplyDelete
  4. Kesian Brazil..Dah tak ada rezekikan..Macam tak percaya je...

    ReplyDelete
  5. tu lah kan..
    kecian kat depa, pertama kali dlm sejarah
    kalah teruk ...

    ReplyDelete
  6. Hehehhe..bgn pagi smp skang nie kat fb penuh pasal nie..hahahha..sian brazil..

    ReplyDelete
  7. Memang femes status brazil vs jerman nih.

    ReplyDelete
  8. teruk sangat kalahnye... adodoiii

    ReplyDelete
  9. Walaupun saya menyokong germany, tp sedih pulak bila tengok brazil jadi lauk mcm tu...

    ReplyDelete
  10. Mmg terkejut jugaklah bila dgr 7-1 ....tu mmg kalah teruk tu namanya hehe.... Okje pun sama bukanlah suka nau bola ni ....

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog

Bawang Putih dan Bawang merah tidak boleh dicampurkan? Kenapa....!!!