Facebook Mengharamkan gambar ini...

Selanjutnya Disini

Seorg Ibu dilarang dari Facebook selepas gaint media sosial melabelkan gambar anak perempuan dia di pantai itu 'pornografi kanak-kanak'..dan juga
Jurugambar profesional Jill White juga diharamkan oleh Facebook untuk gambar kanak-kanak itu...yang baru berusia 2 tahun .

Gambar ini untuk iklan sut renang dan menunjukkan seluarnya ditarik turun oleh  seorang kawannya.
Facebook menerima satu aduan dan menghalangnya selama 24 jam .

Kesimpulannya :-

Kalau nak buat iklan sekali pun jangan lah buat macam tu kan,
Tidak elok  untuk budak-budak kecil macam tu....
bagus juga lah Facebook mengharamkan .

Dengan harapan selepas ini ada lagi gambar-gambar yang berunsur lucah
Diharamkan semua sekali, untuk mengelakkan kejadian - kejadian
yang tidak diingini berlaku.

Terima Kasih "Facebook".





Comments

  1. Thanks FB...alert dengan komen pengguna..

    ReplyDelete
  2. hurm... budak2 macam ni boleh mempengaruhi dan merangsang nafsu lelaki dewasa... aduhai... nasib lah diharamkan... bagus jugak...

    ReplyDelete
  3. Mmg kena berjaga2 skrng ni.. baguslah sbb diharamkan...

    ReplyDelete
  4. bagusla...kne berjaga jaga bab mcm nih

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI