Pulau Perhentian Ganu Kita...



Percutian bersama rakan-rakan ...

Lihatlah pantai yang indah
Lihatlah gunung yang tinggi
Lihatlah ,
Lihatlah ,
Dunia hanya pinjaman sementara
Subhanallah itu Allah yang punya....

Subhanallah cantik dan indah pemandangan di Pulau Perhentian...

Kami sepuluh keluarga bercuti bersama anak-anak ...

Tenang dan Damai di sini....

Ini adalah Reunion Bekas Pelajar-Pelajar Sekolah Menengah Puchong Batu 14..

Tahun 1993 , walaupun tidak dapat berkumpul sepenuhnya ini jer yang termampu.

Kami gembira dapat mengenangkan kenangan semasa sekolah dulu,macam-macam

cerita itu  dan ini ...

Terima Kasih yang mengikuti rombangan cik kiah ya,lain tahun kita jumpa lagi....

Wasalam...





Comments

  1. Cantik betul pemandangan kat Pulau Perhentian ni. Harapnya kecantikan ni terhindar dari segala pencemaran oleh manusia.

    ReplyDelete
  2. I love Pulau Perhentian...dah dua kali pergi & sure akan pergi lagi...

    ReplyDelete
  3. dari dulu dgr ttg keindahannya.. tp masih xde kesempatan nk ke sana

    ReplyDelete
  4. Cantik suasananya... mmg ssuai utk berehat & mencari ketenangan.. T kasih atas perkongsian Haslinda.. :)

    ReplyDelete
  5. ini perhentian kecil ke besar kak??rindu giler nak pergi perhentian..rasa macam tak puas pulak pergi dulu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. cntiknya lahai. air yg membiru..

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI