Jerebu di Semenanjung Malaysia


8 Kawasan telah direkodkan mengalami situasi "JEREBU" YANG TIDAK SIHAT...

IAITU :-

NILAI- (104)
BANTING-(108)
PELABUHAN KLANG-(107)
PETALING JAYA - (103)
SHAH ALAM - (106)
PUTRA JAYA - (112)
BATU MUDA KUALA LUMPUR - (103)
CHERAS - (106)

Anda dinasihatkan mendapatkan rawatan dengan segera di klinik-klinik
yang berhampiran dengan rumah, terutama sekali pada pengidap Asthma,Batuk,Selsema
dan Demam.

Lebihkan banyak minum air kosong dan pantau kesihatan anak anda.





Comments

  1. betul pastikan minum air dgn ckup..
    kalau sangat berbahaya kena pakai mask..
    dan ambil langkah2 berjaga2....
    tq shring sis

    ReplyDelete
  2. Mcm2 dugaan yg ada pada tahun ni... mmg kena berjaga2 dgn cuaca & suasana mcm ni...

    ReplyDelete
  3. Cheras & Ampang pun dah sebelah2 kan... kat Ampang ni dah teruk jugak jerebu.... tak nampak apa dah... baru keluar rumah dah sesak nafas... thx sharing ya..

    ReplyDelete
  4. Cheras pun termasuk?...Hari ni nampaknya dah kurang... 2 hari semalam nampak teruk

    ReplyDelete
  5. My area pun berjerebu Lyn..but still ok...Cuma yang tak ok coz air dah start kena catu dua hari..hmmm..

    ReplyDelete
  6. mudah-mudahan jerebu akan berkurangan,
    sekrg musim cuaca pun panas sgt...cepat dpt
    penyakit..

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI