Beli kain cotton free brooch satu....

CODE :- HUB 01
CODE :- HUB 02
CODE :- HUB 03

CODE :- HUB 04
CODE :- HUB 05

Bismillah ir-Rahman ir-Rahim
Assalammualaikum

Promosi jualan murah beli kain pasang percuma satu kerongsang.
Harga biasa saya jual sehelai kain cotton RM75.00 tidak termasuk kos penghantaran.
Harga biasa saya jual kerongsang RM10.00 tidak termasuk kos penghantaran.



HARI INI....

1/7/2014 SEHINGGA 26/7/2014

PROMOSI HEBAT JUALAN MURAH

BELI KAIN COTTON 1,ANDA AKAN DAPAT 1 BROOCH PERCUMA
SINI DAN SINI JUGA...DI SINI JUGA
DENGAN HARGA

RM70.00

TERMASUK KOS PENGHANTARAN
PICK-UP SERVICES
HARGA KOSNYA RM10.95

YA!!!!!

HANYA RM70.00 SAHAJA ,CEPAT-CEPAT SEBELUM KEHABISAN STOCK.

ANDA SUKA, BOLEH HUBUNGI SAYA DI TALIAN YANG TERTERA

WASAP PUN BOLEH...

OLEH KERANA SAYA BERKERJA ,
SAYA SUKA GUNA PICK-UP SERVICES POS LAJU,TIDAK PERLU ,
SAYA "QUE" DI PEJABAT POS TU KAN,KOLING2 JE...(HIHI)..


SELAMAT BER SHOPPING  DAN TERIMA KASIH







Comments

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI