Mencuba nasib...mana tahukan?


Assalamualaikum...

Hari nih dengan rasminya saya buka Mini Giveaway : Warna Tema Baju Raya..Sekian lama tak buat giveaway akhirnya saya buat jugak...Ada rezeki lebih kan...Wajar dikongsi bersama...

Syarat syaratnya senang aje :

1) mestilah blogger Malaysia sahaja
2) teka warna tema baju raya saya sekeluarga untuk tahun nih
3) tinggalkan jawapan dan url blog di kotak komen entry nih....Kalau korang tinggalkan jawapan tapi takde url blog saya kira disqualified jugak ye...

Contoh :
Jawapan : Biru
URL blog : http://coratcoretpinkummi.blogspot.com (klik sini)
                   (untuk menyertai giveaway menarik nie)
   
4) giveaway nih bermula dari 19 Mei (0800hrs) - 20 Mei 2014 (0800hrs)
5) senarai peserta saya akan keluarkan pada 22 Mei
6) pemenang saya akan umumkan pada 23 Mei

Apakah warna tema baju raya saya sekeluarga tahun ini??

Pemilihan pemenang

1) dua orang pemenang dicari.
2) pemenang ditentukan berdasarkan siapa yang jawab paling tepat dan paling pantas.
3) hadiah akan ditambah untuk peneka yang tepat (selain drp dua pemenang di atas)..seramai 5 orang pemenang tambahan dicari.sekiranya lebih cabutan undi akan dibuat.

Hadiah peserta yang bagi jawapan tepat dan terpantas :-

1 - Shawl/Tudung + Bedak Sejuk Azza's Cold Powder + Purse+ Keychain (Langkawi)
2 - Shawl/Tudung + Buku nota kecik (Kelantan) + 1 sachet Fibercell Avon

Pemenang tambahan - kerongsang

Jom Kita teka warna baju raya...
nie first time mencuba nasib,
manalah tahu jadi pemenangkan...(hihi)
Jawapan saya:- warna biru + corak2 bunga tu pink...
wah macam cantik jer warna tu kan,tak sabar rasanya nak tgk caler
baju tu...

Jom Kita Try Giveaway Nie...!!!

Cepat-cepat sebelum terlambat....

Selamat Mencuba,hadiah pun lumayan...



Comments

  1. Okay saya cuba teka yer..

    Jawapan : Light Blue
    URL: www.striderbuzz.com

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. penganjurnya..
      klik sini :- http://coratcoretpinkummi.blogspot.com/

      Delete
  2. Replies
    1. suka2 jer nie..tak pernah try..
      terima kasih

      Delete
  3. good luck.. selamat meneka :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI