This is Milk...


Assalammualaikum.....


Sumber sebagai hiasan (Google)

Satu Lagi Pengalaman yg tak boleh di lupakan:-

Ada seorg Mat saleh nak beli brg di sebuah kedia,
Mcm kat sini kedai 7/11 tu ,
Kita dengarkan perbualan diantara mereka :-

Mat saleh:This is Milk?

Cashier : Senyum jer

Mat saleh : This is Milk?

Cashier : Masih senyum lagi….
(Kebetulan saya dan suami pun masuk ke dalam kedia tu)

Mat saleh: This is Milk?
(sambil membuat aksi macam bunyi cow tu…mow mow mowww)
  > agaknya dah lama sangat bertanya cashier tu tak faham-faham kot <

Aduhai saya dengan suami pun gelak sakan lah,akhirnya mat saleh tu beli juga, susu tu atas bantuan saya dan suami.
Di Vietnam mungkin tak ada lembu kot,sebab tu lah org sana tak tahu milk & cow tu benda apa?…Sepjg saya di Vietnam memang tak jumpa lagi  lembu……
Kerbau ada juga terjumpa kat kawasan sawah padi.

Itulah pengalaman yg tak boleh kami lupakan sehingga hari ini....


Comments

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI