TeLetubbiEs





Jom kita tonton...
Cute sgt & caler pun menarik,
Dah lama tak tengok kartun nie,
Budak-budak memang suka sgt...

Comments

  1. anak2 dara kaksura masa kecik dolu2 memang suka tengok Teletubbies ni..sekarang kena layan youtube baru boleh tengok..tp anak2 bujang kecik akak kureng sikit..kenkadang Uminya yg nonton skali..best jugak layan ngan anak2..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu masa anak saya kecik2 selalu tgk kat TV...
      sekrg tgk kat youtube jer...

      Delete
  2. ha ha ha, rebecca dan teletubbies memang meletops hari ni... erm... teletubbies ni kegemaran ash ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 suka caler2 dia menarik...
      ooossp....

      Delete
  3. masa kecik2 suka tengok ^_^ .comel

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni tengah trend fesyen hijab Teletubbies agaknya. Orait jugak tu, watak-watak Teletubbies ni pun tengok kira cute la jugak. Hahaha

    ReplyDelete
  5. Hehee.. cute.. bukan budak2 je suka tengok, kdg2 mak & bapak budak pun terjebak sama menonton hehee.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. menonton sambil melayan karenah ank2 hihi

      Delete
  6. ntah la.. sy x minat ngan kartun ni drpd kecik lg...:)

    ReplyDelete
  7. kartun masa zamn2 lya kecil2 nie..lya follow akak cne :)..tq kak sudi singgah blog lya

    ReplyDelete
  8. Mmg comel.. Suka kartun ni dulu..

    ReplyDelete
  9. Comell..teringat kisah Rabecca Islam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. saya tgk yang kaler merah tu, terus tergelak sebab teringat kat rabecca.. hahaha!

      Delete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI