Selamat Ulang tahun Media Hiburan

Kek  Dari Dato Siti Nurhaliza
Kek Dari Erra Fazira
Kek Dari Rita Rudaini


Kek Dari Dato Rossa



Assalammualaikum

Salam Isnin...


Selebriti agihkan 29 kek sempena-ulang-tahun-ke yang 29 media-hiburan.

Kek-kek ini yang dihadiahkan oleh pelbagai pihak ini  diagih-agihkan secara percuma kepada para pengunjung yang memenuhi Dewan Tun Dr. Ismail PWTC pada tarikh 26 April  jam 4 hingga 5 petang iaitu ketika sesi slot Media Hiburan bersama artis-artis popular tanah air.  

Cantik dan sedap-sedap kek ni kan....

Tengok jer dah terliur...

Tahniah  # mediahiburan.karangkraf.com dan selamat ulang tahun yang ke 29 tahun.








Comments

  1. wahhh... mcm2 bentuk... tanda penghargaan drpd artis2 kepada wartawan2 yg menaikkan mereka.. good good

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita ada kat sana dpt mkn free kan..

      Delete
  2. wah banyaknya kek..besh-besh...Happy 29th Birthday...

    ReplyDelete
  3. Kira boleh tahan lama juga Media Hiburan ni. Sebaya dengan umur saya rupanya. Hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh bnyknya kek....cantik2 plak tue :-)

    ReplyDelete
  5. Alamak.. semua nmpk sedap sangat... hehehe

    ReplyDelete
  6. Wahh seronoknya.. sedap.. dpt mkn free lagi bertambah sedap & menyelerakan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita pergi kat sana ari tu,semua kek boleh mkn kan..

      Delete
  7. ini antara majalah2 yang lajen gak nie..saya membesar membaca info pasal dunia hiburan melalui majalah ini laa..hehee

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa sekolah dulu pun suka curi2 baca majalah ni..hihi

      Delete
  8. Kalau tanya saya,kek dari Rita Rudaini dan Rosa la yang paling jelita. Jelita di mata dan sedap ditekak kut. Hehehe....apa pun tahniah Media Hiburan - kehadiran mu amat dihargai oleh artis-artis tempatan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI

Popular posts from this blog