Posts

Showing posts from March, 2014

BiskuT Red VelVet

Image
Assalammualaikum

Nama saya Biskut Red Velvet
Warna saya Merah + Putih
Tengok jer dah nampak menyelerakan!!

Eerrrmmm sedapnya!!!

Nak Cuba tak?

tak mahal pun....
harga saya Rm25 untuk 50 psc
1 balang tu...

Kalau nak beli atau order boleh hubungi tuan saya ....
Di Talian yg tertera di bawah:-

Sekian Terima Kasih

HAVE A NICE DAY.

Salam Jumaat

Image

Selawat Perdana

Image

Bersyukur...

Image

Surah Al-Kautsar

Image
Assalammualaikum

Di antara khasiat-khasiat terkandung di dalam surah Al - Kautsar :-

1. Baca surah ini ketika hujan turun dan berdoa,mudah-mudahan Allah Swt memakbulkan doa kita.

2. Jika kita kehausan dan tiada air,bacalah surah ini dan gosokkan di leher,insyaallah hilang dahaga.

3.Jika sering sakit mata,seperti berair,gatal,bengkak,sapukan air mawar yg sudah dibacakan surah ini sebanyak 10x pada mata.

4.Jika rumah dipercayai terkena sihir,baca surah ini 10x mudah-mudahan Allah Swt bagi ilham kepada kita dimana letaknya sihir itu.

5.Jika rajin membacanya 1000x rezeki kita akan bertambah.

6.Jika rajin membacanya,hati kita akan menjadi lembut dan khusyuk ketika menunaikan solat.

7.Jika ada org di terpenjara, membacanya sebanyak 71x,Insyaallah Allah Swt akan memberikan
bantuan kepadanya kerana dia tidak bersalah tetapi dizalami

Surah ini paling pendek,hanya mengandungi 3 ayat dan diturunkan di Makkah dan bermaksud
"SUNGAI DI SYURGA",kolam sungai ini diperbuat daripada batu per…

Ya Allah Beri lah Petunjuk pada kami

Image

Travel Plug Adapter

Image
Ruby River In Saigon Hotel Terima kasih kerana mempercayai pakej yg kami sediakan.
Have a nice day......
Selamat bercuti dan moga-moga dipermudahkan segala urusan.

New Honda City....

Image

Selamat hari Wanita

Image

Ooo Rabu ya..

Image

Vietnam May 18/5/2014-21/5/2014

Image
Package 4HARI 3MALAM

Vietnam RM1450
Deposit RM500 for booking .....

* Airline Tickets go / back * Stay 2 persons per room * Airport Taxes (Airport Tax) * 3 nights accommodation at hotel * Halal Food * Tour Guide (speaking Bahasa Inggeris / Malay) * Transportation throughout the tour * Entrance fees to places of visit * 15 kg baggage allowance and return * Mineral water during the tour * Luggage 15 kg * Eat in AIRCRAFT provided * UP boat into the Mekong River * Chuci Tunnel