Percutian bersama Kak Za


MY BOS


ASSALAMMUALAIKUM
OLEH KERANA RAMAI YG BERTANYAKAN PAKEJ KE VIETNAM,
SAYA MEMPERKENALKAN MY BOS...
BELIAU IALAH ZAKIYAH YUSOP IAITU MERANGKAP MAKCIK SAYA..
SAYA DIBELAKANG TABIR AJE, CUMA MEMPROMOSIKAN PAKEJ-PAKEJ DI BAWAH....

BUAT MASA NIE !!!
PAKEJ YG DISEDIAKAN

 PERCUTIAN KE VIETNAM
    PERCUTIAN KE BANDUNG
PERCUTIAN KE KOREA
 PERCUTIAN KE BEIJING (CHINA)

TAHUN DEPAN INSYA ALLAH KAMI AKAN KE VIETNAM PADA
BULAN JAN DAN MARCH 2014

SAYA DAH BOOKING TIKET, PENERBANGAN PADA BULAN MARCH

27/03/2014-30/03/2014
4HARI 3MALAM
PAKEJ RM1350 TERMASUK TIKET KAPAL TERBANG PERGI DAN BALIK,
HOTEL DAN MAKAN/MINUM SEKALI....

ADA YG NAK FOLLOW ME JOM KITA PERGI

TERIMA KASIH PADA YG SUDI MENYINGGAH DI ENTRY  INI DAN TAK
LUPA JUGA PADA YG SMS DAN MENELEFON SAYA
TERIMA KASIH BEBYK YEA

SEBERANG PERTANYAAN DAN KETERANGAN SELANJUTNYA
ANDA BOLEH HUBUNGI DI TALIAN

0126694148 (LYNN) SAYA LAH HIHIHI....

ATAU

0126877901 (ZAKIYAH) MY BOS

HANYA UNTUK BERURUSAN PERNIAGAAN AKAN DILAYAN
SELAIN DARIPADA ITU PHONE KAN TUT..TUT..TUT...!!!

HARAP MAKLUM YEA

SEKIAN TERIMA KASIH

Comments

  1. salam.berminat dengan harga pakej2 lain.boleh email.thnaks.murahnya pergi vietnam tuuuu

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI