KALUMPANG RESORT



http://www.kalumpangresort.com.my/Hubungi-Kami.php


Foto nie di ambil semasa group sekolah buat REUNION...
Ramai juga lah yg datang meriahkan keadaan disana...
Sekejap je dah nak setahun,tahun nie kita org masih tgh fikir-fikirkan
dan mencari tempat-tempat yg menarik.....
AL-Maklum lah bukan senang nak jumpa member2 yg dah lama terpisah,
So,tiap-tiap tahun kita org plan buat sesi perjumpaan,...
Kalumpang Resort nie memang best,
Air Sungainya sejuk giler kalau ada yg tak tahan sejuk alamatnya
adalah yg terkucil kat dalam air sungai tu....hihihi,
Utk bebdk pun mmg sesuai ada kolam renang,airnya pun dari air sungai juga
kalau bermalam kat situ...tgh mlm tak payah pasang Aircond,
terasa lah suasana kampung...

JOM kita reramai pergi ke Kalumpang Resort mandi Air Sungai

Comments

  1. Cantik tempatnya.. nyaman. BBQ tu pun cukup menyelerakan.. fuhh sedap :)

    ReplyDelete
  2. bestnya..sejuk mata memandang
    www.freevitamin.my

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI